2013-10-31 13:00:06 | Vardagsuppdateringar

Torsdags tankar

 
Godmorgon :) Så jag steg ofrivilligt upp vid tio idag, katten stod utanför min sovrumsdörr och ville ha lite kärlek. Gick ner till köket och insåg att det är första november imorgon. Mitt november kommer gå fort, det är jag säker på. Sen så är det..december. Då är höstterminen över och vårterminen står på tu, som jag antar kommer blåsa förbi(?) jisses..
 
Och nu då sitter jag i köket, fortfarande, och Frasse ligger på stolen jämte och spinner. Tänker att om livet kommer fortsätta i denna farten så kommer ja bli sur, så jag har ett återfall just nu och dricker cola. Men jag köpte Rosa bandet i samma köp så det känns lite bättre. Lyssnar på julmusik också, men det är ingen som vet för jag spelar på private session. Ska ta tag i plugget idag också som jag skjutit upp hela veckan, aaaah! PUSS Å KRAM.
 
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen