2013-12-21 12:14:17 | Vardagsuppdateringar

Hej!

 
 
Hej! Kände att det var dags att byta ut kattinlägget för lite uppdatering :) Senaste dagarna har jag BARA pluggat. Jätte tråkigt men nu är det mesta överstökat, har bara tre skolrelaterade projekt att bli klar med nu under jullovet(!), hoppas att de ska gå lindrigt undan så jag kan blogga mer för det har jag saknat :) PUSS&KRAM
P.S fick bästa julklapparna ever av min sköna Angelica, fototryckt kudde och planscher med min kändisruch Charles Kao, nobelpristagare 2009 i fysik, haha så sööt!





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen