2014-01-11 19:06:25 | Vardagsuppdateringar

Jag vet..

 
 
Så jag är sämt på uppdatering och kommer vara denna tiden fram tills jag blir arbetslös efter studenten(haha nej förhoppningsvis får jag jobb). Jag citerar "Mitt liv är en cirkel med deltidsjobb hit, skola och student dit som jag bara måste ta mig ur" Sanna. Jag jobbar dessutom på mitt gymnasiearbete  v a r j e  dag så bloggningen är inte en prioritet. Men jag är glad att så många kollar in och vill se vad jag hittar på, så jag kan ge er ett datum. Den 24 April (fort endast preliminärt bokat) så kommer jag ha redovisning i jkpg av min kollektion som jag håller på att sy. PUSS Å KRAM.





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen