2013-11-10 19:03:54 | Kreativt

Life of Pi

Hej! Idag har jag pillat lite på en uppgift inom Estetisk kommunikation.
Vi såg Berättelsen om Pi, och filmen ligger som underlag för handling, och inspiration. Vi ska gestalta uppgiften genom en bok, bookart. Jag valde att spela på religionen som speglas i filmen i form av att Pi fick sin spirituella grund genom hinduism, av Shiva, sin tro från Jesus kristus och ger uttryck för dessa genom att utöva salah, en av isalams trosbekännelser, bönen. 
Jag är inte riktigt klar än dock, det ska vara lite pop-up material osv.
 
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen