2013-06-23 21:29:00 | Kreativt

Måla inte med kaffe, det luktar

Hejhejhej!! ÄR tillbaka efter dagar utan internet. Det började med Hultsfredfestivalen i fyra/fem dagar. Dagen efter drog jag direkt ner till Helsingborg, till min mamma där inget internet existerar, måste gå ut på en större gata för att få signal i telefonen, lite charmigt å kanske välbehövligt ibland :)
 
Här iallafall har jag börjat ta tag i min akrivmapp jag fick från skolan bestående av massa arbete jag gjort i under år två. Framför er ser ni en äggtempera tavla. Ägg, vatten å färgpulver. Så jag blandade min egen färg å experimenterade. När jag skulle rama in den så var vit bakgrund för stum så jag drog på lite kaffepulver och vatten så fick det en lite mer äldre look. Är nöjd.
Kram!





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen