2013-01-01 17:09:15 | Sytt

new years creation

Denna klänningen har legat i "utklädningslådan" på vinden sen jag var liten.. Så jag letade runt efter vad jag skulle ha på mig på nyår och lyckades klämma mig in i den här gamla skönheten från H&M, storlek 146..
Haha gulligt.. så jag bestämde mig för att sy om den!
 
Jag tog in den på sidorna, sydde in ärmarna, sprättade bort luvan som var sydd i overlock söm, tog typ en timma bara det.. haha. Sen så använde jag bakstycket som framsida istället, så toppen blir heltäckande fram och lite uringad i ryggen!
 
 Har på mig denna toppen igårdagens inlägg, här.



Ida
http://idasivertsson.blogg.se

Wow vad snyggt det blev!!



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen