2012-09-28 14:50:38 | Vardagsuppdateringar

with flowers in my hair

Hejhej hallå! Friday at last! Sitter hemma med nypressad apelsinjuice, börjar bli lite beroende haha, för er som inte vet så utevcklar jag lätt beroenden och har nu ersatt cocacola med detta, men lite bättre är det ju med mer c-vitaminer ;) Och så bläddrar jag i en spansk vouge som jag lånade med mig från skolan, ska göra lite upppgifter i textilen och vouge har den bästa inspirationen, måste börja prenumerera själv, kostar dock bara typ 1500 kronor eller mer, länge sedan jag kollade. Snart kommer pappa hem, och senare hakar min moder på så ska vi ha famlije middag för syrran som fyllde här om veckan. Ha de´ ;)





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen