2012-09-26 16:36:12 |

raindrops

Idag vill jag bara sitta på ett cafe med fuktiga kläder från regnet med kompisar, dricka varmt och dra på tjocka strumpor. Krypa ner i sängen med en tecknat romantisk film och sätta upp håret i en slarvig knut. Men istället sitter jag i köket i fuktiga kläder, lyssnar på klockan, trycker i mig chokladmuffins direkt färska från frysen. Om en timma ska jag ut i regnet igen och bussa fram och tillbaka till mitt torra jobb, sen komma hem till ett tomt hus och gå och lägga mig och läsa min engelska bok. Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så han kan laga mat åt mig, haha orkar inte. Puss
Bilderna är från weheartit, mitt konto finner ni här.





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen