2012-10-12 13:46:00 | Vardagsuppdateringar

sick

Hej! Hoppas ni har haft en bättre start på dagen än vad jag har haft. Vaknade halv fyra och somnade vid fem tiden sittandes i sängen med huvudet mellan benen. Så jag ringde in sjuk och missade min favoritlektion vilket suger. Men jag har pressat apelsinjuice nu och kollat på det senaste vampire diaries avsnittet som kompensation. Får se om jag orkar med kvällsplanerna men har inga stora förhoppningar.
Var ute och tog lite luft i det fina vädret och knäppte av bilderna :)
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen