2012-10-08 12:36:26 | Vardagsuppdateringar

shiny morning

 
Godmorgon! Dessa byxor satt jag med i två timmar igår och sydde upp! De var 11 cm för långa, så jag raksömmade upp dem och så satt jag och hansydde osynliga stygn om det skulle vara så att jag skulle vilja ha dem längre, till exempel med klackskor, eller om jag mirakulöst skulle börja växa lite vilket skulle vara riktigt nice ;) Har studiedag imorgon så kvällen ska jag spendera med min finaste Alexandra, hej! :)



anna-lena

Hej Fia vad man blir glad när man kollar din blogg.Du är vacker och allt klär en skönhet kul att kolla in dina kläder och dina inrednings ideer. vad skall de månne bli av dig i framtiden. kramar..från "faster"

Svar: Men AnnaLena vad glad jag blir!! Tacktacktack, du gjorde min dag nu, åh tack :)
Sofia Ottosson

Elin
http://withershins.blogg.se

GUD, SNYGGASTE BYXORNA JAG SETT PÅ HUNDRA ÅR!!

Svar: haha lite charmerande är de allt ;) TACK! :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen