2012-11-14 15:11:29 | Vardagsuppdateringar

utställning

Haha wow Hej! Denna veckan är det utställning på Juneporten om normer bilderna vi har hållt på med. Har varit jätte nervös för Sveriges radio var där och intervjuade mig och två andra. Jag har inte velat lyssna på klippet (tänkte att det var bättre att leva utan vetenskapen att jag skämt bort mig totalt) men nu banne gjorde jag det, och ja, det kunde ju ha gått mycket värre än vad det egentligen gjorde kanske.. Haha, här har ni som vill lyssna en Länk, och lite från nätet.
 



anna-lena

ja du har inget att skämmas över det lät klokt och bra kram.

Svar: åh, haha tack!! Tack så mycket! :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen