2012-11-08 20:25:34 | Vardagsuppdateringar

thursday dinner


Hej! Vart tog tiden vägen? Slutade halv fem, mamma kom och hämta upp mig, stack och handlade mat, så fick vi fin främmat över middagen. Klockan är nu tjugo över åtta. Och jag lägger mig, mina damer och herrar klockan nio. Japp, yes. Inte alltid att jag klara deadlinen men oftast! Haha om jag inte lägger mig i tid så ser jag bokstavligt talat i kors när jag vaknar, kommer på mig själv att jag tänkt samma tanke tre gånger om, nej det funkar bara inte. Klockan nio it is!





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen