2012-11-22 14:13:21 | Vardagsuppdateringar

Let your heart be light

Whaam boom! Hej! Det var några dagar sen sist! Skola för full rulle, men idag hade vi halv dag så jag slutade vid tolv. Sitter nu hemma själv och har gjort en eld, krypt ner i mina mjukisyxor. Det enda som saknas nu är sällskap och julmusik. Och december, vill ha det nu. Min favorit månad :) Slutet på nästa vecka är det äntligen dags för advents pynt, fram med ljusstakarna och byta garidiner, nästa söndag är första advent! Helt sjukt, det ligger som motivation denna veckan och nästa, haha älskar det. Ska ta itu med ett historia arbete nu, ha det så bra! Kram





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen