2012-11-01 23:41:00 | Vardagsuppdateringar

läs på egen risk

 
 
Jag sitter och dricker cola från ett bourbon glas och lyssnar på julmusik. Två saker jag egentligen inte ska göra. Dricker vanligtvis inte cola då det bara får mig att utveckla ett beroende, och för det anrda så har jag en strikt policy att inte lyssna på julmusik förrens första advent, en gammal tradition i familjen som bara jag följer nu för tiden, kanske inte längre dock. Colan är tillochmed nästan utslagen, och jag som inte druckit det sen sommarlovet, så är det utslaget. Som bourbon utan is. Där dog datan som spelade musiken. Perfekt, haha jag sitter ensam i mitt stora hus, själv och vet inte vad jag ska tänka. Jag har inte ätit mat sen klockan tolv. Det är nog det, har bara smält i mig bakelser, har nämligen bakat hela dagen. Silent night rullar nu, jag mår lite bättre. Det är bäst att jag går och lägger mig innan jag skriver i kors. 23.41, wow vad sent det blev ikväll, hoppas ni tolkar min ironi, haha vilket nonsens inlägg, om ni kommit så här långt så är jag imponerad, fem toasters. Gonatt.





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen