2012-11-12 21:59:22 | Vardagsuppdateringar

Igår

 
Hej!! Idag bjuder jag på ett par fantasilösa bilder från farsdag. Jag och min syster lagade Ottossons specialite, älgkött. Bloggen kommer hamna i andra hand denna veckan. Har en stor skrivning om Hinduism och Buddhism, det ska jämföras, analyseras och faktas upp, tur för mig så tycker jag det är sjukt intressant, så jag har suttit hela dagen idag så jag kan koncentrera mig på matten imorgon som vi har prov i på onsdag. Och så historia och engelska också under veckan. Men! Men till min räddning har vi Breaking Dawn part two som jag ska spendera min torsdag till, något att se fram emot ialla fall och en eventfull helg också. Kram!



Annika
http://blogofphoto.webblogg.se

Fina bilder :)

Svar: Nämen tack så mycket! :)
Sofia Ottosson

rememberthiis.blogg.se
http://rememberthiis.blogg.se/

Mysigt :D

Svar: Tack!! :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen