2012-11-25 19:48:26 | Vardagsuppdateringar

identical twins

Tjenixen! Idag drog min finaste Angelica iväg mig till Hv71´s match mot skellefteå, min första hockey match. Två-ett blev det, tror jag, haha tyckte personligen det var roligast när de började fightas, annars så är det bara överbetalda män som spottar, trycker upp varandra mot sargen och kutar över isen för att jaga en puck. Finner inget intresse idet. Men en upplevelse i sig varje fall var det. Nu ligger jag nerkurad i sängen och ska läsa min engelska bok, jätte bra, beautiful creatures heter den för er som är fantasy intresserade. Hej!
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen