2012-08-19 23:31:33 | Sytt

Korsetten

 
Hej! Jag har haft dessa bilderna klara för er ett tag men jag har njutit av det fina vädret och av de sista dagarna på lovet, helt galet vad fort det har gått. Men ialla fall, detta var ett sjukt roligt projekt och den sitter jätte fint och är bekväm för att vara en korsett ;) Jag ska seriöst överväga att hitta någon i min storlek som kan modellera åt mig för så fort jag står framför kameran fryser jag.. men det är ju vad jag har på mig som är i centrum, på tal om modellera så är klänningen jag sytt åt min mamma klar så vi ska bara pricka in ett datum som både hon och jag kan så kommer de bilderna också. Ha det fint :)
 
 
 
Relaterande inlägg: här och här.



Elin
http://withershins.blogg.se

jäklar i havet va duktig du är! Skitsnygg ju! Ni som kan sy är fasen mina idoler

Svar: Åhh tack!!
Sofia Ottosson

Anonym

yeah you sexy motherfucker!!!

oscar

skillat sytt asså, synd att eran SOOQ blogg inte fortsatte. ni uppdaterade så jäkla ofta då, ni har bra kreativt tänk o fortsätt me det

Svar: Tack tackar! Jag ska försöka få upp lite mer inlägg ;)
Sofia Ottosson

Fröken Pyssel
http://www.pastill.nu

Men wow, har du gjort den själv! Du är ju makalöst duktig!

Svar: Oj tack så mycket! Men vilken mysig blogg du har, tror jag har tittat in någon gång men nu kommer det bli oftare, jätte fint! :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen