2013-11-17 17:39:00 | Kollage

Kan du inte stoppa våldtäkt så njuter du

 
 
Jag blir så bort om ord att beskriva jävlasjukt frustrerad, irriterad, häpen.. Bra jobbat Ranjit Sinhas. Även om du har så ödmjukast dragt tillbaka ditt statment, dedikerat en egen pressrelease för att be om förlåtesle så vet vi nu vad du verkligen, innerst inne tycker. Detta är Indiens högsta polischef, känns riktigt skönt och betryggande att just Ranjit sitter som högsta tupp och leder flera våldtäktsutredningar i Indien.
(Kollaget saknar lite färg i texten men det står inte så mycket nödvändig information mer än vilken stövel han är..) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17838543.ab





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen