2013-03-19 20:51:10 |

Ungdomens vårsalong

"Alexithymia"
 - Svårigheter att känna igen sina egna känslor.
 
 
 
En jätte kul announcement jag har är att jag blev antagen till ungdomens vårsalong(!) med bilden längst upp. Utställningen hänger i Jönköpings länsmuseum tills mitten av April så ta er dit, en jätte snygg och intressant utställning!
 
Jag kom in med ett foto som jag tog med vackra Alex, jag har bloggat om den foto serien här. Känns som halva släkten dök upp, haha riktigt härligt med allt stöd! Tack! Mamma och syster på bilden ovan, mormor var på plats med blommor, (haha så söt) pappa, min morbror med familj, kusinerna. Två av fastrarna med. Tack, verkligen!



stolt storebror

RESPEKT!



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen