2013-07-17 12:00:00 | Vardagsuppdateringar

Om 10 år

Dag 2.
Om tio år är jag 28, gaaah nästan 30(!!) Jag vill tro att jag har hittat en skön människa att vakna till. Jag hoppas verkligen att jag har barn, två, tre..kanske haha. & Tar fina och gulliga fotografin på min boheme familj.

 
Jag har rest, sett oförglömliga platser. Kanske har jag startat ett eget företag, kanske gör jag det som jag älskar mest dagarna ut och in. Lägenhet eller villa, oavsett är det varmt och mysigt.
 
 
Vart bor jag? Absolut inte i Jönköping iallafall. Jag har ju blivit förälskad i Skåne så det är mycket möjligt att jag hamnar därnere någonstans bland rapsfälten. Bilder från min we<3it.





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen