2013-04-17 13:28:48 | Vardagsuppdateringar

MYNDIG

 
 
Idag är jag myndig! Jag fyller körkort, pubben och cigaretter, eller, 18 som vissa säger, eller också Ikeafamilykort, bankmyndig, får gå på relaxavdelningen nu på badhuset i Huskvarna också. Woop woop! Sista bilden är från min sjutton års dag då mina vänner klädde mig i gnuggtatueringar och tiara. Undrar vad som händer detta året, kanske bästa att inte ens försöka förutspå. Återkommer med lite bilder om någon dag vad som händer :) Puss och kram!
 



Fellie

åh jag är där juuuuuuuuu. mysbilder, och grattis till körkort och allt!:D

Svar: haha jaa ofc!! Tacktack så jätte mycket! :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen