2012-09-10 00:22:59 | inredning

New studio

Hej mina fina läsare. Hoppas ni har det fint och tack för att ni tittar in varje dag trots jag superduber suger på att uppdatera.. Här är ialla fall ett projekt jag jobbat med igår och idag. Min käraste bror flyttade ut i veckan och lämnade sitt rum helt tomt så jag flyttade runt på lite grejer och fixade ihop ett nytt arbetsrum. Mycket välbehövligt, innan satt jag vid en liten bordskiva, mitt i pappas kontor och datarum. Nu är jag jätte pepp på att dra igång sy. Jag ska dock försöka hålla mig till små projekt, har mycket i skolan som ska fixas och andra projekt.
Före bild.
Senare kommer jag troligtvis göra ytterliggare ett inlägg med mer detaljer om rummet så håll ut ;)
 



Sophia
http://thecreativeroom.blogg.se

åh, lite avis..haha (:

Svar: haha är jätte skönt med ett eget rum till det ;)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen