2012-10-05 08:40:02 | Vardagsuppdateringar

värld full av liv

Hej! Igår slutade jag halv fem, hann komma hem och äta lite, sen stack jag vidare till ett spinningpass! Så jag hann inte blogga.. Men jag kanske kan slänga in ett inlägg till idag för kompensation ;) Sitter för övrigt på lektion och kollar på en film om Textilindustrins baksida, verkligen inte roligt. Ska nog börja köpa secondhand.. haha får se hur länge jag kan hålla det.. Bilden tog jag på vägen in till skolan, ska ha foto snart så kameran är med. Ha det bra :)





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen