2012-07-12 13:43:53 | Kreativt

underklänning

Hello sunshines!! Idag syr jag för fulla muggar för nu ska klänningen bli klar! Detta är bara en muslin, eller en "underklänning", alltså linnet som ska vara under den riktiga klänningen. Tyget som ska vara över är spets så en muslin behövs. Nu ska nålarna bort och ersättas med stygn.



Paulina
http://hailie.se

Hej! Tack för din kommentar :-). Mina tyger kommer från Gittes Tygkälla som ligger i Rinkaby/Skåne, en stoor tygaffär där dom har typ ALLT! :-) många av mina tyger är över 15 år gamla som jag ärvt av min mormor som jobbade på Gittes!
Vet inte vart du bor men om du har vägarna förbi Kristianstad så måste du besöka Gittes Tygkälla :)



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen