2013-04-03 13:40:33 | Kreativt

Blomblomblommor

Hejsan, tjenare! De två senaste dagarna bara flög förbi! Var på släktkalas i måndags hela dagen och i tisdags så började jag med en körlektion 7.30, gick och tränade efter det och tog en sväng på stan och köpte.. blommor! Haha japp, jag scoreár vuxenpoäng! Så jag satte ihop blomsteriet nedan.
 
Sen så har jag även planterat frön.
 
Så blommor ska det bli :) Gjorde en egen näring för jorden. En liter vatten, 2 tsk ättiksprit och 10 st sockerbitar. Haha ingen aning om det kmr funka men förhoppningsvis.
 
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen