2012-06-12 18:40:48 |

Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till mitt förtrollande land! Sofia var namnet och jag kommer precis från sooq.blogg.se en blogg där jag och min kompis höll till, men vi bestämde oss för att testa att go solo, så här är jag! En sjuttonårig tjej med naturligt mörkblonda lockar och en hobby för det mesta som rör det kreativa området. Jag går en Bild-och-formgivning linje där jag hoppas på att utveckla mig under åren. Min kamera Lisa är med mig nästan överallt, jag, Primadonna och Lily hänger ibland och syr tillsammans, Primadonna är nämligen min provdocka och Lily är min symaskin, annars så spelar jag tvåhändigt över pianot, en gnutta gitarr. Pyssel, design, målning, fotografi är vad jag kommer blogga om här, så hoppas ni gillar det :)





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen