2012-07-05 11:48:59 | Kreativt

lighter

Hejsan! Idag är den här lilla killen i centrum! Detta är ytterligare ett projekt från praktiken jag haft i sommar, så en dag gjöt vi valfria föremål och jag skapade Alvar. En ljus'hållare'(?) Du haffar fram en form av något slag, detta var en kakform som jag täckte med matolja och sedan hällde fincement i, tryckte ner ett vanligt ljus och vips, Alvar var född!
 
 



Jasmin - The dream of being famous!
http://jaasses.webblogg.se

Hej, skulle du kunna tänka dig köpa något av dess plaggen jag har sytt? Och för hur mycket? Men tänk inte på att dom är inte är väl gjorda, när du "köper" dom kommer dom vara i bra skick! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/skulle-ni-kunna-kopa-nagot.html#comment (direkt länk)
Annars hur mår du? :)
-
Skriv kommentera i min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! :P (Det med den nya blogg designen och sånt)



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen