2012-07-11 16:27:31 | Kreativt

have a little faith

 
 
Hejsan hoppsan! Dagarna bara flyr iväg och jag vet inte vad jag gör för det mesta. Jag skulle vilja få mer kreativitet flödande så jag kan visa er mina projekt och planer, men här är ett iallafall. En sommarklänning! Första bilden har jag skissat upp i photoshop och det har jag aldrig gjort innan så mina skills på ritplatta är låga, och så är den verkligen inte klar heller, haha jag är överallt ju nu. Förresten så planerar jag att klänningen ska bli klar imorgon. Jag är medveten om att jag är relativt optimistisk nu, men det är så jag fungerar. På fredag ska nämligen jag och denna klänningen dra ner till Skåne och därmellan ska jag hinna med jobb och packning och planering osv. Vi håller tummarna! Kram :)





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen