2012-07-24 22:52:20 | Kreativt

le creating



Hellohello! Jag nämnde tidigare att jag skulle sy en korsett och förberedelserna är igång. Första bilden är en snabb skiss som jag slängde ihop innan jag skulle börja klippa tyg osv och andra är riktlinjer som jag ska gå efter och nedan är tyget som jag ska använda, längre har jag inte hunnit. Har njutit av det fina vädret och jag hoppas ni solar lite i vad tha sun erbjuder nu för tiden också! :) Kram!
 
 
 
 



DAISY
http://daisykewk.blogg.se

Åh vad snäll du är :) Tack så hemskt mycket fina!



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen