2013-10-20 22:59:35 | Vardagsuppdateringar

late night philosophy

 
 
idag hade jag den d'r k'nnslan
att allt kmr ordna sig.
dagen, framtiden, kärleken,
jag vill åka till kina. hitta mig själv.
komma hem och hitta dig. spela och sjunga gulliga
kärleks låtar med dig. vakna och småle mot varnadra. jag vill bo i en
skit lägenhet, inte bry mig för jag är kär. jag vill kunna
försvara dig, kyssa dig, laga mat med dig, umgås med dina vänner,
se hur du borstar dina tänder, se vad du gör innan du går och lägger dig.
jämte mig.
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen