2013-03-13 20:55:00 | Vardagsuppdateringar

that's how it goes

Hejsan! Gud vad länge sedan det var! Här är fyra osammanhängande bilder (från senaste) till mitt (just nu) osammanhängande liv.
 
 
 
Jag har flyttat, blivit antagen till ungdomens vårsalong, designat en tatuering till min finaste, anmält mig till körskola, gått på begravning, börjat sy om pappas gamla skinnjacka, besökt Göteborg, sett kungen, spenderat några dagar i Lund, mått bra och dåligt.
 
Inlägget dedikeras till Alexandra som påminde mig om hur dåliga jag är på att updatera. Så på riktigt denna gången, jag ska försöka se om någon kan fixa en ny bloggdesign till mig så det händer något. Bloggmaterial har jag, ska bara hitta tiden. Kram på er!





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen