2013-03-26 18:06:53 | Foto

a warm embrace

 
Godeftermiddag! I lördags hämtade min moster mig så drog vi ner till Skåne till min mamma och hennes sambo som bor där nere. (Försökte för övrigt blogga därifrån men de bor precis vid havet och har mobilbreband, ingen bra komination.) Vi besökte min morbror över en middag, tog en sväng till Lund, inmatat lite vitamin D, promenerat och solat! Snön där nere är borta och det är lite varmare där nere än här uppe i Jönköping, så skönt! Men nu är jag iallafall på hemplan och ska påskpyssla lite de kommande dagarna. Ha det fint! :) 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen