2013-07-16 20:05:15 | Vardagsuppdateringar

Utmaning

Nu börjar jag en utmaning! Jag ska (försöka) uppdatera varje dag med olika frågor eller liknande och här är första.

Dag 1 – en nytagen bild på dig + fakta om dig själv

 

Jag heter Sofia Ottosson. Är arton år. Jag är runt 1.60 och har oftast fula skor på mig. Relativt långt mörkblondt hår som ibland krullar till sig. Blå ögon, två öron och en mun, ungefär som alla andra. December är min favorit månad, men sommaren är min favorit säsong. Jobbar, säljer skor och lägger pengar på hög för att resa. Älskar modern dans men dansar inte själv. Jag är en tv-serie nörd, följer 18 olika serier. Jag möblerar om i mitt rum åtminsonde en gång varje säsongs byte, det är inget jag som jag planerar utan det bara händer. Annan intressant fakta är att jag älskar trånga utrymmen och är lite för beroende av cocacola. 

 

 (Ser väldigt munter ut jag vet..)





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen