2013-01-28 16:49:54 | Vardagsuppdateringar

Round corners

 
 
 
 
Torsdags eftermiddag åkte jag och min resväska ner till Helsingborg och besökte min mamma. Fredagen bjöd på Lund där jag letade upp min bror, vi besökte Domkyrkan och stal gratis mat från en skola som hade öppet hus. Dagen slutade med thai-takeout i hans lägenhet med mamma och min syster också.
 
Jag har "bloggtorka" nu igen. Det händer ganska mycket i mitt liv just nu som tar upp stor plats, jag ska hinna med skolarbeten och kompisar, att flytta och träna (ingen träning=huvudvärk). Koppla av skulle vara skönt men det får vänta tills senare. Jag vill inte forcera fram inlägg för uppdateringens skull utan jag vill visa det som jag vill. Så det kommer när det kommer. Kram
 
 
 
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen