2013-01-19 12:30:34 | Foto

En iskall vind

 
Jag snörade på mina vinterskor idag och gick ut i minus tjugo och klippte lite bilder. Jag har haft skolan hack i häl sen det drog igång med läxor, inlämningar och redovisningar. Jag vill bli bättre på att uppdatera, skanar att vara en aktiv bogg, men hittar inte tiden till att göra mina kreativa inlägg osv.. Så jag frågar er vad ni vill se(?) så fixar jag det! Kram :)



ELina

Äntligen :D ! <3

Svar: haha tänkte på dig när jag gjorde det ;) :*
Sofia Ottosson

Elin
http://withershins.blogg.se

grymt snygga bilder hörru!

Svar: nej men tacktacktack!! :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen