2013-04-04 12:49:40 | Kreativt

Han heter Oscar

Det var en morgon förra veckan någong gång som jag behövde fördriva lite tid så det slutade med att jag målade något på mitt ben. Började med färgladatrekanter och slutade med någon bolibomba drake´huvud, uppochner.. Katten var med också, Frasse. Idag ska jag plugga, har redan suttit i två timmar så tar en paus. Ska måla klart en barnbok idag var tanken. Ta en promenad i vädret därimellan kanske. Kram!
 
 



Josefine Svärd
http://josefinesvard.blogg.se/

åh gud så mysiga bilder!

Svar: åh tack!!
Sofia Ottosson

syster

Frasse ser ut att må ganska bra ändå ;)

Svar: haha han har en ny favorit nu ^) sry..
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen