2012-09-24 00:50:20 | Sytt

you bring out the holy in me

Oj, vilket over achievement. Två inlägg på samma dag. Eller tekniskt sätt så är det ju måndag nu. Jag avslutar min helg med tända ljus på rummet och musik. Så knäppte jag av dessa bilderna också, nattlinnet har jag sytt men det var för ett tag sedan. Jättejättejätte skön och perfekt för eget bruk ;) Dock måste jag erkänna att jag inte sover i den allt för ofta, har hänt några gånger, sover ofta bara i pappas oversized tshirt, men när jag känner för att sätta en stjärna i hörnet åker denna på. Puss och godnatt <3
 

 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen