2012-09-12 13:53:00 |

Oh boy

Hej! Hur har ni det?
Jag åkte hem tidigare från skolan och satte på mig mjukisbyxorna, gjorde varm choklad och nu sitter jag med näsan i läxor. Imorgon ska jag ha en skiss på en offentlig skulptur inom elementet eld, det lär gå långsamt, har nämligen ingen inspiration what so ever. Sen så måste jag komma på en ide och genomföra den till digitalt skapande på tisdag inom sociala normer. Engelska bok, svenska bok, engelsk grammartikprov, fem målade bilder inom konstens ismer plus fakta, och instuderingsfrågor till historian. You got to love it.
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen