2012-09-25 11:35:02 | Vardagsuppdateringar

den tjugofemte i nioende

Hej! Hur är det?
Min första lektion är inställd så jag har sovmorgon till 12.30. Jag gick upp vid nio, pressade en apelsin och har ätit frokust i lugn och ro istället för att trycka i mig en torr macka fem minuter innan bussen går som vanligt ;) Jag läser A kiss before dying, en bok i engelskan som ska recenseras på fredag. Jag har gett den 100 sidor nu men den är fortfarande inte sådär slukande, men men.. det var min morgon det, hur ser eran ut? :*





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen