2012-10-16 20:59:00 | Sytt

the wonders of my world

 
Det här är en topp som jag satte ihop för evigheter sedan. Den enda draperande metoden jag kört på och det gick ju sådär, men ändå bra för en amatör skulle jag säga. Dock har jag bara använt den en gång och nu är det för sent för den är för liten. På bilderna så typ trycker jag ihop axlarna lite så bysten stannar innanför so to speak :]



Linnea
http://madebylinnea.devote.se

Fint! :) Hittade din kommentar på 365days och insåg att vi har en del gemensamt; syr, är 17år och bor i närheten av Jönköping! Kul! :)



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen