2012-10-21 18:52:50 | Kreativt

sunday afternoon

Min söndagseftermiddag har sett ut så här :) Har försökt att ta igen lite jobb, planen var att jag skulle bli (hyfsat ialla fall) klar med en bilduppgift, måla i impressionism, expressionism, kubism, dada och surrealism, haha det gick inte, började måla på mig själv istället. Ska försöka en annan dag ;) Jag kollar på senaste projectrunway, (från usa, gud svenskarna vet ju inte vad de gör, så dåligt!) och blir lite inspirerad, så nu har jag plockat ihop måleriet och tänkte ställa mig vid provdockan och se vart jag hamnar. Hej!





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen