2012-10-07 21:51:43 | inredning

So it goes

 
Hej! Under helgen har jag renoverat i mitt rum som såg ut så här tidigare. Måste erkänna att jag var en smula nere då, försökte med tiden ställa in lite grejer på rummet, ex stolen med (fusk)fårskinnet (se nedan) men jag fick ångest och tyckte att det bara blev rörigt, jag har ändå varit glad med bara min säng på rummet. Men! Men nu kände jag för att stiga upp och fixa till det så nu så hoppas jag bara på att alla ljus inte ska ta eld ;) Få hålla koll under kvällen som jag för övrigt ska spendera framför The wedding date nu, haha är inne i något romatic movie mood så nu ska jag playa, ha det bra! :)
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen