2012-10-29 15:13:00 | Foto

Random fact

Jag tror på det okända, vissa kallar det för andra sidan. Jag kollar gärna på tv program/domkumentärer som relaterar ämnet när jag får tid över. Jag typ gråter/eller rättare sagt så bara rinner det tårar ibland när jag kollar på programmen, inte för att det är sorgligt, rättare sagt för att det är, obehagligt? Kan inte sätta ord på det men jag tror på det till tusen.
 
Lite passande bild till Halloween tiden, tog det igår med hjälp av fullmånen och ljusen från gatan. Thats it, långexponering och litet bländartal.
 
 
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen