2012-10-10 17:21:59 | Vardagsuppdateringar

Im alive


Hejhej! Här ligger jag i sängen kollar på Hart och Dixie och bläddrar genom alla Elle bilagor från 2011. Ska göra ett sånt därt härligt modekollage igen och nu på tema byxor eller kjol. Annars ska jag iväg och jobba snart, om det är någon som undrar vad jag gör så är jag graciöst städerska åt Modellfabriken och Wecall, ett sammansatt kontor där jag hänger ca fyra timmar i veckan. Varit där i två år snart, eller tre, haha har noll koll, men lönen håller mig kvar. Alltid sjukt gött att ha annat att leva på än CSN ;)





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen