2012-10-26 21:38:29 | Vardagsuppdateringar

höstlov


Hej! Har precis kommit hem från en mysig snart på lovet! Bilderna är från waynes där jag fikade med vänner och hade det jätte nice. Sitter hemma nu och luktar på risen och kollar på The turist som rullar på tv, jag kanske äter en snart, äter dock inte godis vanligtvis, får bara taskig hy och hälsa av det så nej tack. Fast nu ligger dem där, i skålen och ser så goda ut. Haha enough of this, imorgon blir det Ariel och Eric med Angelica i allafall. Kram!



Julianne
http://julianne.blogg.se

Superfin blogg! :D Vart redigerar du dina bilder? xo



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen