2012-10-03 16:05:13 |

autumn

 
Hej hej hej! Här står jag lite oskyldigt i mitten av en åker. Tvingade med mig min syster att fota lite höstbilder innan skolan började. Mina två första lektioner var inställda så jag åkte in för att ha en svenska lektion, men läraren kom aldrig så dagen har varit ganska meningslös. Men nu sitter jag hemma och kollar på The last song, haha brukar inte vara suckern för emotional filmer men jag var sugen på denna så nu rullar den på tvn. Pluggar samtidigt och peppar lite jobb snart. Ha det bra!



lydia
http://erna.blogg.se

åh vad fina bilder, jag dör.

Svar: ahhh men tack!!
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen