2012-11-11 17:27:54 |

Öppethus

 
Heheyo! Igår, lördags så var det öppethus på min skola. Vi stod och skulle måla expressionistiskt kubism, gick ju sådär, så jag visar Sophias grymma måleri istället ;) Min fd bloggpartner :) Sprang mest runt på skolan och kollade på musikeleverna som uppträde och åt lite kakor, chillade.



Sophia
http://thecreativeroom.blogg.se

Nämen! Tack :) Haha, glad att du la upp den för jag minns inte hur den såg ut och nu är den spårlöst försvunnen! Ganska nöjd faktiskt!
(:

Svar: Det ska du vara, jätte fin ;)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen