2012-11-09 17:49:16 | Foto

ibelieveicanfly

Et´voila! Bjuder på en gammal bild. Fredag, och imon ska jag till... skolan! Jepp, öppethus, ska hänga på bilden och sy lite så det kmr nog bli chill ändå. Kanske kan fixa in några 97or till linjen, ragga och rekrytera lite 8) Slutade vid tolv idag och stack till biblan, skulle låna en bok till engelskan, gick dock ut med fem böcker om hinduism och buddhism och utan någon bok till engelskan. Kom hem och plöjt igenom vampire diaries och the mentalists senaste.
Ha en go fredag! 



matina
http://aboutmatina.blogg.se

Jättehäftig bild!!

Svar: Ah tack! :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen