2012-12-27 23:08:02 | Kreativt

pepparhus

 
Välkomna årets ((dåliga)photoshopade) pepparkakshus! Mitt första och möjligtvis enda pepparkakshus, för fy vad tråkigt det var! Haha har egentligen inga problem med "pill" jobb men jag bara fixade det inte denna gången.. Och huset ser inte ens ut som ovan bilden, haha det var bara min vision av hur det skulle se ut men jag orkade inte fixa klart det, så hur den ser ut ser ni nedan.. och katten satte ju sig på taket också så det gick sönder, fick pussla ihop det med limpistol, aldrig igen, inte mig grej..
 



Sophia
http://thecreativeroom.blogg.se

Snyggt! Vad är det för glasyr? inte grädde va? ^^ den ser så fluffig o bra ut. :)

Sophia
http://thecreativeroom.blogg.se

Jaha, läste texten nu hehe, snyggt fotoshoppat iaf då! x) har lyckats göra ett blått muminhus men fick inte till fönser glacyren riktigt, den bara rinner ju ^^

Svar: haha aa precis ;) ville ju få fram den fluffiga karaktären också på den riktiga men det gick ju inte som du också kanske prövat då :)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen