2012-08-25 22:27:00 | Kreativt

You and I go hard

haha wow, det började med en enkel liten läxa, jag skulle göra ett mode kollage som ska fungera som inspirationskälla, och tja, några kasettband och rättare sagt sex timmar senare så har jag inte en utan fem stycken. Jag är verkligen, definintivt duktig på att överarbeta skolarbeten. Jag visar bara fyra stycken för den sista så skrapade jag ihop de sista bitarna och så var inspirationen ganska torr så den blev lite medioker.
 
Annars har jag har fått lite upplysningar om att uppdatera mer så jag ska anstänga mig lite mer i veckan som kommer. Kram!
 





Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen